ФИНПРОМ
ФІНПРОМ
ЗАЛИШТЕ ВАШІ ДАНІ
І ми Вам зателефонуємо!
Натиснувши кнопку "Відправити", ви даєте згоду на обробку вашої особистої інформації.

ФІНПРОМ

Ми допоможемо Вам економити час та гроші.
Бухгалтерські послуги по всій Україні.
Аутсорсинг бухгалтерських послуг.

ВЕДЕННЯ КЛІЄНТ-БАНКУ КОМПАНІЇ (від 500 грн.)

Кожен день компанії відправляють і приймають платежі від клієнтів. Але як робити це швидко та без втрати якості?

  • Формування та проведення платежів.
  • Обробка вхідних і вихідних платежів.
  • Контакт з банком щодо розв'язання питань рахунків, що стосуються проведення платежів, налаштування банківських сервісів.
  • Проведення імпортно-експортної документації в системі.
  • Рекомендації щодо банківського обслуговування.
  • та інші поточні питання.

Бухгалтерське обслуговування (від 1000 грн.)

Кінцевим результатом фінансової діяльності Компанії є звіт за період. Але передує такому результату копітка і делікатна робота по веденню бухгалтерського обліку, який включає в себе:

  • Формування первинної документації (рахунки, акти, видаткові накладні).
  • Аналіз вхідної первинної документації.
  • Реєстрація господарчих операцій та проведення оплат в обліковій програмі.
  • Нарахування заробітної плати.
  • Розрахунок податків і підготовка всіх видів звітності.
  • Консультування з бухгалтерських питань будь-якої складності та ін.

Податкове планування і аудит (від 1000 грн.)

Планувати податки - це не означає ухилятися від них. Це, в першу чергу, логічна економія і доцільне управління фінансами підприємства. Ми не тільки розповімо як вибудувати податкову систему, а і допоможемо Вам заощадити!

  • Формування оптимального процесу ведення податкового обліку..
  • Аналіз діяльності та визначення ризиків підприємства.
  • Формування оптимальної облікової політики компанії.
  • Формування та ведення управлінської звітності Компанії.

Кадрове діловодство (від 500 грн.)

Для більшості компаній - управління своїм персоналом виглядає страхітливо, так як має на увазі під собою зобов'язання, яких необхідно дотримуватися ... Досить про це думати - довірте нам Ваше кадрове діловодство!
Ми готові взяти на себе підготовку документів на початковому етапі розвитку Компанії, такі як:

  • Розробка проекту Колективного договору.
  • Розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку.
  • Розробка посадових інструкцій.
  • Розробка наказів про затвердження необхідних нормативних актів та введення їх в дію.
  • Розробка шаблонів форм наказів, заяв, графіків і т.п., ведення кадрового обліку в процесі діяльності Компанії:
    • Формування особових справ співробітників.
    • Формування наказів з особового складу.
    • Ведення Журналів реєстрації наказів, трудових книжок і т.п.
    • Ведення табеля обліку робочого часу.
    • Ведення обліку відпусток.
    • Формування штатного розкладу підприємства по мірі кадрових змін в процесі діяльності Компанії.
    • Ведення трудових книжок працівників.
    • Консультування з кадрових питань.
    • Виїзд співробітника за місцем знаходження Компанії.
    • Та інші питання, що виникають в процесі діяльності Компанії.

Юридичні послуги (від 500 грн.)

У житті кожної компанії настає момент, коли потрібна якісна юридична консультація і підтримка. Ми знаємо це. Тому наші фахівці допоможуть Вам в будь-якому юридичному аспекті!

  • Представництво та захист інтересів компанії в судах та інших органах влади.
  • Юридичні консультації для ФОП і компаній різних форм.
  • Агентські юридичні послуги.
  • Складання, реєстрація та ведення договорів.
  • Робота з дебіторською заборгованістю.

ВЕДЕННЯ КЛІЄНТ-БАНКУ КОМПАНІЇ (ВІД 500 ГРН.)
Кожен день компанії відправляють і приймають платежі від клієнтів. Але як робити це швидко та без втрати якості?

  • Формування та проведення платежів.
  • Обробка вхідних і вихідних платежів.
  • Контакт з банком щодо розв'язання питань рахунків, що стосуються проведення платежів, налаштування банківських сервісів.
  • Проведення імпортно-експортної документації в системі.
  • Рекомендації щодо банківського обслуговування.
  • та інші поточні питання.
БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ВІД 1000 ГРН.)
Кінцевим результатом фінансової діяльності Компанії є звіт за період. Але передує такому результату копітка і делікатна робота по веденню бухгалтерського обліку, який включає в себе:

  • Формування первинної документації (рахунки, акти, видаткові накладні).
  • Аналіз вхідної первинної документації.
  • Реєстрація господарчих операцій та проведення оплат в обліковій програмі.
  • Нарахування заробітної плати.
  • Розрахунок податків і підготовка всіх видів звітності.
  • Консультування з бухгалтерських питань будь-якої складності та ін.
ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ І АУДИТ (ВІД 1000 ГРН.)
Планувати податки - це не означає ухилятися від них. Це, в першу чергу, логічна економія і доцільне управління фінансами підприємства. Ми не тільки розповімо як вибудувати податкову систему, а і допоможемо Вам заощадити!

  • Формування оптимального процесу ведення податкового обліку..
  • Аналіз діяльності та визначення ризиків підприємства.
  • Формування оптимальної облікової політики компанії.
  • Формування та ведення управлінської звітності Компанії.
КАДРОВЕ ДІЛОВОДСТВО (ВІД 500 ГРН.)
  • Розробка проекту Колективного договору.
  • Розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку.
  • Розробка посадових інструкцій.
  • Розробка наказів про затвердження необхідних нормативних актів та введення їх в дію.
  • Розробка шаблонів форм наказів, заяв, графіків і т.п., ведення кадрового обліку в процесі діяльності Компанії:
    • Формування особових справ співробітників.
    • Формування наказів з особового складу.
    • Ведення Журналів реєстрації наказів, трудових книжок і т.п.
    • Ведення табеля обліку робочого часу.
    • Ведення обліку відпусток.
    • Формування штатного розкладу Підприємства по мірі кадрових змін в процесі діяльності Компанії.
    • Ведення трудових книжок працівників.
    • Консультування з кадрових питань.
    • Виїзд співробітника за місцем знаходження Компанії.
    • Та інші питання, що виникають в процесі діяльності Компанії.
ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ (ВІД 500 ГРН.)
У житті кожної компанії настає момент, коли потрібна якісна юридична консультація і підтримка. Ми знаємо це. Тому наші фахівці допоможуть Вам в будь-якому юридичному аспекті!

  • Представництво та захист інтересів компанії в судах та інших органах влади.
  • Юридичні консультації для ФОП і компаній різних форм.
  • Агентські юридичні послуги.
  • Складання, реєстрація та ведення договорів.
  • Робота з дебіторською заборгованістю.
ОТРИМАЙТЕ БУХГАЛТЕРСЬКУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПРЯМО ЗАРАЗ БЕЗКОШТОВНО

ОТРИМАЙТЕ БУХГАЛТЕРСЬКУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПРЯМО ЗАРАЗ БЕЗКОШТОВНО

ОБЕРІТЬ СВІЙ ПЛАН

ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ ПІДПРИЄМЦЯМ
ФОП Оптимал
  • ✔ підготовка платежів
  • ✔ до 15, в тому числі і бюджетних
  • ✔ формування та здача звітності
  • ✔ 15 days shifting

від 400 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 640 грн.
- Акція "Економний старт"

від 800 грн.
замовити

ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ОПТИМАЛ
  • ✔ здача бух. звітності
  • ✔ до 50 операцій в міс.
  • ✔ розрахунок ЗП до 10 осіб
  • ✔ преміум підтримка 24/7

від 3 120 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 4 990 грн. - Акція "Економний старт"

від 6 240 грн.
замовити

АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ
Для хороших друзів
Приведіть друга, та отримайте до 50% знижки.
знижка до 50%
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ОБЕРІТЬ СВІЙ ПЛАН

ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ ПІДПРИЄМЦЯМ
ФОП Оптимал
  • ✔ підготовка платежів
  • ✔ до 15, в тому числі і бюджетних
  • ✔ формування та здача звітності
  • ✔ 15 days shifting

від 400 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 640 грн. - Акція "Економний старт"

від 800 грн.
замовити

ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
Оптимал
  • ✔ здача бух. звітності
  • ✔ до 50 операцій в міс.
  • ✔ розрахунок ЗП до 10 осіб
  • ✔ преміум підтримка 24/7

від 3 120 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від
4 990 грн. - Акція "Економний старт"


6 240 грн.
замовити

АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ
Для хороших друзів
Приведіть друга, та отримайте до 50% знижки.
знижка до 50%
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Вигода від співпраці з нами

Ведення бухгалтерії штатом кваліфікованих фахівців бухгалтерів за ціною одного.

Співпраця з нами не переривається лікарняними чи відпусткою.

У комплексі може бути кадрове діловодство та юридичний супровід.

Виключення помилок при веденні бухгалтерського обліку.

Не потребує додаткових витрат з виплати зарплати бухгалтеру, надання йому робочого місця і придбання дорогого бухгалтерського ліцензійного програмного забезпечення.


ПРО НАС

Величезний досвід і сучасні технології допомагають нам обслуговувати компанії по всій Україні швидко та якісно, скорочуючи витрати і позбавляючи власників компаній і директорів від постійного контролю за роботою своєї бухгалтерії та відділу кадрів. СМІ про нас

ПРО НАС

Величезний досвід і сучасні технології допомагають нам обслуговувати компанії по всій Україні швидко і якісно, скорочуючи витрати і позбавляючи власників компаній і директорів від постійного контролю за роботою своєї бухгалтерії та відділу кадрів. СМІ про нас
НАШІ КЛІЄНТИ
Нам довіряють свою бухгалтерію і юридичні питання понад 40 компаній України і ось деякі з них:
НАШІ КЛІЄНТИ
Нам довіряють свою бухгалтерію і юридичні питання понад 40 компаній України і ось деякі з них:
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Борсан
"Дякуємо колектив ФІНПРО за оперативну допомогу з бухгалтерського обслуговування. Прийшли на допомогу в найпотрібніший момент і змогли допомогти в деяких неоднозначних питаннях!"
Грозбер Україна
"Спасибі Олені і всьому ФІНПРО за те, що змогли нормально організувати нашу кадрову політику і повністю взяти на себе наше кадрове діловодство."
СПА ЛЕНД
"Раніше у нас було багато незакритих питань по кадрам і їх обліку, а фахівці з Вашою компанією налагодили нормальне кадрове діловодство і надали юридичні послуги."
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
Борсан
"Дякуємо колектив ФІНПРО за оперативну допомогу з бухгалтерського обслуговування. Прийшли на допомогу в найпотрібніший момент і змогли допомогти в деяких неоднозначних питаннях!"
Грозбер Україна
"Спасибі Олені і всьому ФІНПРО за те, що змогли нормально організувати нашу кадрову політику і повністю взяти на себе наше кадрове діловодство."
СПА ЛЕНД
"Раніше у нас було багато незакритих питань по кадрам і їх обліку, а фахівці з Вашою компанією налагодили нормальне кадрове діловодство і надали юридичні послуги."
АДРЕСА
м. Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 509. 01133.
АДРЕСА
м. Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 509. 01133.
Економний старт
Плануєте довгу співпрацю? - Отримайте приємний бонус у відповідь! Знижка 20% від вартості бухгалтерського обслуговування у перший місяць співпраці!
П.І.Б.
ТЕЛЕФОН
E-MAIL
* Акція "Економний старт" розповсюджується на ФОП та ТОВ при заключенні договору на бухгалтерське обслуговування з мінімальним терміном - 3 місяці.
Для хороших друзів
Не ховайте від друзів якісний бухгалтерський сервіс! Приведіть друга та отримайте знижку до 50% від вартості його місячної абонплати у вигляді бонусу на особистому рахунку.
П.І.Б.
ТЕЛЕФОН
E-MAIL
* Акція "Для хороших друзів" розповсюджується на ФОП та ТОВ при заключенні договору на бухгалтерське обслуговування з мінімальним терміном - 3 місяці.
Made on
Tilda