ФИНПРОМ
ФІНПРОМ

ФІНПРОМ

Ми допоможемо Вам економити час та гроші.
Бухгалтерські послуги по всій Україні.
Аутсорсинг бухгалтерських послуг.

ВЕДЕННЯ КЛІЄНТ-БАНКУ КОМПАНІЇ (від 500 грн.)

Кожен день компанії відправляють і приймають платежі від клієнтів. Але як робити це швидко та без втрати якості?

  • Формування та проведення платежів.
  • Обробка вхідних і вихідних платежів.
  • Контакт з банком щодо розв'язання питань рахунків, що стосуються проведення платежів, налаштування банківських сервісів.
  • Проведення імпортно-експортної документації в системі.
  • Рекомендації щодо банківського обслуговування.
  • та інші поточні питання.

Бухгалтерське обслуговування (від 1000 грн.)

Кінцевим результатом фінансової діяльності Компанії є звіт за період. Але передує такому результату копітка і делікатна робота по веденню бухгалтерського обліку, який включає в себе:

  • Формування первинної документації (рахунки, акти, видаткові накладні).
  • Аналіз вхідної первинної документації.
  • Реєстрація господарчих операцій та проведення оплат в обліковій програмі.
  • Нарахування заробітної плати.
  • Розрахунок податків і підготовка всіх видів звітності.
  • Консультування з бухгалтерських питань будь-якої складності та ін.

Податкове планування і аудит (від 1000 грн.)

Планувати податки - це не означає ухилятися від них. Це, в першу чергу, логічна економія і доцільне управління фінансами підприємства. Ми не тільки розповімо як вибудувати податкову систему, а і допоможемо Вам заощадити!

  • Формування оптимального процесу ведення податкового обліку..
  • Аналіз діяльності та визначення ризиків підприємства.
  • Формування оптимальної облікової політики компанії.
  • Формування та ведення управлінської звітності Компанії.

Кадрове діловодство (від 500 грн.)

Для більшості компаній - управління своїм персоналом виглядає страхітливо, так як має на увазі під собою зобов'язання, яких необхідно дотримуватися ... Досить про це думати - довірте нам Ваше кадрове діловодство!
Ми готові взяти на себе підготовку документів на початковому етапі розвитку Компанії, такі як:

  • Розробка проекту Колективного договору.
  • Розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку.
  • Розробка посадових інструкцій.
  • Розробка наказів про затвердження необхідних нормативних актів та введення їх в дію.
  • Розробка шаблонів форм наказів, заяв, графіків і т.п., ведення кадрового обліку в процесі діяльності Компанії:
    • Формування особових справ співробітників.
    • Формування наказів з особового складу.
    • Ведення Журналів реєстрації наказів, трудових книжок і т.п.
    • Ведення табеля обліку робочого часу.
    • Ведення обліку відпусток.
    • Формування штатного розкладу підприємства по мірі кадрових змін в процесі діяльності Компанії.
    • Ведення трудових книжок працівників.
    • Консультування з кадрових питань.
    • Виїзд співробітника за місцем знаходження Компанії.
    • Та інші питання, що виникають в процесі діяльності Компанії.

Юридичні послуги (від 500 грн.)

У житті кожної компанії настає момент, коли потрібна якісна юридична консультація і підтримка. Ми знаємо це. Тому наші фахівці допоможуть Вам в будь-якому юридичному аспекті!

  • Представництво та захист інтересів компанії в судах та інших органах влади.
  • Юридичні консультації для ФОП і компаній різних форм.
  • Агентські юридичні послуги.
  • Складання, реєстрація та ведення договорів.
  • Робота з дебіторською заборгованістю.

  • ВЕДЕННЯ КЛІЄНТ-БАНКУ КОМПАНІЇ (ВІД 500 ГРН.)
    Кожен день компанії відправляють і приймають платежі від клієнтів. Але як робити це швидко та без втрати якості?

    • Формування та проведення платежів.
    • Обробка вхідних і вихідних платежів.
    • Контакт з банком щодо розв'язання питань рахунків, що стосуються проведення платежів, налаштування банківських сервісів.
    • Проведення імпортно-експортної документації в системі.
    • Рекомендації щодо банківського обслуговування.
    • та інші поточні питання.
  • БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ (ВІД 1000 ГРН.)
    Кінцевим результатом фінансової діяльності Компанії є звіт за період. Але передує такому результату копітка і делікатна робота по веденню бухгалтерського обліку, який включає в себе:

    • Формування первинної документації (рахунки, акти, видаткові накладні).
    • Аналіз вхідної первинної документації.
    • Реєстрація господарчих операцій та проведення оплат в обліковій програмі.
    • Нарахування заробітної плати.
    • Розрахунок податків і підготовка всіх видів звітності.
    • Консультування з бухгалтерських питань будь-якої складності та ін.
  • ПОДАТКОВЕ ПЛАНУВАННЯ І АУДИТ (ВІД 1000 ГРН.)
    Планувати податки - це не означає ухилятися від них. Це, в першу чергу, логічна економія і доцільне управління фінансами підприємства. Ми не тільки розповімо як вибудувати податкову систему, а і допоможемо Вам заощадити!

    • Формування оптимального процесу ведення податкового обліку..
    • Аналіз діяльності та визначення ризиків підприємства.
    • Формування оптимальної облікової політики компанії.
    • Формування та ведення управлінської звітності Компанії.
  • КАДРОВЕ ДІЛОВОДСТВО (ВІД 500 ГРН.)
    • Розробка проекту Колективного договору.
    • Розробка Правил внутрішнього трудового розпорядку.
    • Розробка посадових інструкцій.
    • Розробка наказів про затвердження необхідних нормативних актів та введення їх в дію.
    • Розробка шаблонів форм наказів, заяв, графіків і т.п., ведення кадрового обліку в процесі діяльності Компанії:
      • Формування особових справ співробітників.
      • Формування наказів з особового складу.
      • Ведення Журналів реєстрації наказів, трудових книжок і т.п.
      • Ведення табеля обліку робочого часу.
      • Ведення обліку відпусток.
      • Формування штатного розкладу Підприємства по мірі кадрових змін в процесі діяльності Компанії.
      • Ведення трудових книжок працівників.
      • Консультування з кадрових питань.
      • Виїзд співробітника за місцем знаходження Компанії.
      • Та інші питання, що виникають в процесі діяльності Компанії.
  • ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ (ВІД 500 ГРН.)
    У житті кожної компанії настає момент, коли потрібна якісна юридична консультація і підтримка. Ми знаємо це. Тому наші фахівці допоможуть Вам в будь-якому юридичному аспекті!

    • Представництво та захист інтересів компанії в судах та інших органах влади.
    • Юридичні консультації для ФОП і компаній різних форм.
    • Агентські юридичні послуги.
    • Складання, реєстрація та ведення договорів.
    • Робота з дебіторською заборгованістю.
ОТРИМАЙТЕ БУХГАЛТЕРСЬКУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПРЯМО ЗАРАЗ БЕЗКОШТОВНО

ОТРИМАЙТЕ БУХГАЛТЕРСЬКУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПРЯМО ЗАРАЗ БЕЗКОШТОВНО

ОБЕРІТЬ СВІЙ ПЛАН

ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ ПІДПРИЄМЦЯМ
ФОП Оптимал
  • ✔ підготовка платежів
  • ✔ до 15, в тому числі і бюджетних
  • ✔ формування та здача звітності
  • ✔ 15 days shifting

від 400 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 640 грн.
- Акція "Економний старт"

від 800 грн.
замовити

ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ОПТИМАЛ
  • ✔ здача бух. звітності
  • ✔ до 50 операцій в міс.
  • ✔ розрахунок ЗП до 10 осіб
  • ✔ преміум підтримка 24/7

від 3 120 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 4 990 грн. - Акція "Економний старт"

від 6 240 грн.
замовити

АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ
Для хороших друзів
Приведіть друга, та отримайте до 50% знижки.
знижка до 50%
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ОБЕРІТЬ СВІЙ ПЛАН

ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ ПІДПРИЄМЦЯМ
ФОП Оптимал
  • ✔ підготовка платежів
  • ✔ до 15, в тому числі і бюджетних
  • ✔ формування та здача звітності
  • ✔ 15 days shifting

від 400 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від 640 грн. - Акція "Економний старт"

від 800 грн.
замовити

ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
Оптимал
  • ✔ здача бух. звітності
  • ✔ до 50 операцій в міс.
  • ✔ розрахунок ЗП до 10 осіб
  • ✔ преміум підтримка 24/7

від 3 120 грн. - Акція "Для хороших друзів"
від
4 990 грн. - Акція "Економний старт"


6 240 грн.
замовити

АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ
Для хороших друзів
Приведіть друга, та отримайте до 50% знижки.
знижка до 50%
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Вигода від співпраці з нами

Ведення бухгалтерії штатом кваліфікованих фахівців бухгалтерів за ціною одного.

Співпраця з нами не переривається лікарняними чи відпусткою.

У комплексі може бути кадрове діловодство та юридичний супровід.

Виключення помилок при веденні бухгалтерського обліку.

Не потребує додаткових витрат з виплати зарплати бухгалтеру, надання йому робочого місця і придбання дорогого бухгалтерського ліцензійного програмного забезпечення.


ПРО НАС

Величезний досвід і сучасні технології допомагають нам обслуговувати компанії по всій Україні швидко та якісно, скорочуючи витрати і позбавляючи власників компаній і директорів від постійного контролю за роботою своєї бухгалтерії та відділу кадрів. СМІ про нас

ПРО НАС

Величезний досвід і сучасні технології допомагають нам обслуговувати компанії по всій Україні швидко і якісно, скорочуючи витрати і позбавляючи власників компаній і директорів від постійного контролю за роботою своєї бухгалтерії та відділу кадрів. СМІ про нас
НАШІ КЛІЄНТИ
Нам довіряють свою бухгалтерію і юридичні питання понад 40 компаній України і ось деякі з них:
НАШІ КЛІЄНТИ
Нам довіряють свою бухгалтерію і юридичні питання понад 40 компаній України і ось деякі з них:
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
  • Борсан
    "Дякуємо колектив ФІНПРО за оперативну допомогу з бухгалтерського обслуговування. Прийшли на допомогу в найпотрібніший момент і змогли допомогти в деяких неоднозначних питаннях!"
  • Грозбер Україна
    "Спасибі Олені і всьому ФІНПРО за те, що змогли нормально організувати нашу кадрову політику і повністю взяти на себе наше кадрове діловодство."
  • СПА ЛЕНД
    "Раніше у нас було багато незакритих питань по кадрам і їх обліку, а фахівці з Вашою компанією налагодили нормальне кадрове діловодство і надали юридичні послуги."
ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ
  • Борсан
    "Дякуємо колектив ФІНПРО за оперативну допомогу з бухгалтерського обслуговування. Прийшли на допомогу в найпотрібніший момент і змогли допомогти в деяких неоднозначних питаннях!"
  • Грозбер Україна
    "Спасибі Олені і всьому ФІНПРО за те, що змогли нормально організувати нашу кадрову політику і повністю взяти на себе наше кадрове діловодство."
  • СПА ЛЕНД
    "Раніше у нас було багато незакритих питань по кадрам і їх обліку, а фахівці з Вашою компанією налагодили нормальне кадрове діловодство і надали юридичні послуги."
АДРЕСА
м. Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 509. 01133.
АДРЕСА
м. Київ, пров. Лабораторний, 1, оф. 509. 01133.
Made on
Tilda